Veelgestelde vragen | Kitvoordeel.nl

ADVIES
- Waar kan ik terecht bij vragen of advies?
Wij zijn overdag telefonisch te bereiken via: 015-2517171 (klik hier voor onze openingstijden)
Ook kunt u een e-mail sturen naar: info@kitvoordeel.nl

AFHALEN
- Waar kan ik de materialen afhalen?
U kunt de bestelde materialen afhalen aan de Cyclotronweg 3 te Delft.

BESTELLEN
- Kan ik de materialen ook telefonisch bestellen?
Dit is mogelijk via 015-2517171 Uiteraard kunt u de materialen ook bij onze winkel bestellen, per e-mail of middels onze webshop.
- Hoe kan ik de materialen via de webshop bestellen?
U kunt materialen aan de winkelwagen toevoegen en kiezen voor een levering of het zelf afhalen van materialen.

BETALEN
- Op welke manieren kan ik betalen?
iDEAL: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
Achteraf betalen:
Nederland: Koop uw bestelling op factuur via Afterpay. Uw bestelling wordt direct verzonden. U kunt binnen 14 dagen betalen. Hoe werkt Afterpay?
België: Koop uw bestelling (tot € 150) op factuur via Afterpay. Uw bestelling wordt direct verzonden. U kunt binnen 14 dagen betalen. Hoe werkt Afterpay?
Contant: Ook kunt u de materialen contant of per pin afrekenen wanneer u deze komt afhalen.
Creditcard: Betaal met uw eigen creditcard. Uiteraard gelden alle verzekeringen die u met uw kaart heeft, ook voor uw aankopen via internet.
Sofort: Met Sofort maakt u simpelweg gebruik van uw beproefde, veilige Internetbankieren. Deze betalingsmethode wordt veelal in Duitsland gebruikt.
Bancontact: Betaal online met de Bancontact-app. Eenvoudig en snel. Deze betalingsmethode wordt veelal in België gebruikt.

GARANTIE - KLACHTEN
- Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Klik hier om deze te bekijken
- Hoe kan ik een klacht kenbaar maken?
Door gebruik te maken van ons contactformulier of een e-mail te sturen naar info@kitvoordeel.nl
Vermeld hierin de aard van de klacht en om welke levering het gaat. (gebruik eventueel foto's)

LEVERING
- Wat zijn de bezorgkosten?
In Nederland:
De levering met de pakketdienst: tot 30 kg € 6,95. Bij afhalen of een orderbedrag hoger dan € 50,- vervallen de vrachtkosten. (alle bedragen incl.btw.)
In België: De levering met de pakketdienst: tot 30 kg € 10,95. Bij afhalen of een orderbedrag hoger dan € 50,- vervallen de vrachtkosten. (alle bedragen incl.btw.)
- Waar leveren jullie?
In heel Nederland en in België, daarbuiten kunt u contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken
- Wat zijn de levertijden?
Bij voorraadartikelen leveren we tussen de 1 en 3 werkdagen (tussentijdse verkoop voorbehouden) De levertijd staat bij elk artikel vermeld. Bij bestelartikelen informeren wij u wat de levertijd zal zijn.

PRIJZEN
- Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief btw?
De vermelde prijzen zijn inclusief btw. Wel staat ook de prijs exclusief btw bij elke artikel detail pagina vermeld. Dit ivm onze grote klantenkring in de aannemerij en zzp'ers. Uiteraard kan elke doe-het-zelver ook bij ons terecht!

RETOURNEREN - RUILEN
- Kan ik de bestelde materialen annuleren of retour sturen?
Wij adviseren u om dit binnen 14 dagen te laten weten. Zelf draagt u zorg voor de retourzending. Na ontvangst wordt beoordeeld of de materialen ongebruikt en in de originele verpakking aangetroffen zijn. De voorwaarden hiervoor kunt u vinden in onze algemene voorwaarden. Na goedkeuring wordt het bedrag van de retourgezonden materialen teruggestort op uw rekening.

ZAKELIJKE KLANT
- Kan ik mijn bedrijf inschrijven als zakelijke klant?
Uiteraard! Door een kopie van het uittreksel van de KvK (via het contactformulier) te versturen of af te geven bij onze balie kunnen wij u vervolgens aanmaken als klant en meer informeren omtrent de voordelen van een zakelijke klant.